Sayfalar

18 Temmuz 2011 Pazartesi

Maganda Karısına Seslenir!!!

Karısına Seslenir!!!;

Gel hele yamacıma orgazm öksüzü

*kodu mu oturturum ha sinir objesi

*kıpraşma lan altımda arzu nesnesi

*yemek hazır mı ula mutfak robotu

*tüne bakayım dibime evimin müdürü

*iç hadi şerefe iç ömür otlakçısı

*ellerinki fidan boylu bizimki fidan enli

*bir bardak su getir dötü yere yakın

*gel otur yanımda hükümet suratlı

*biraz evde otur lan kablolu tivi

*gel hele yanıma ömrümün bodygardı

*gel gezelim biraz bayan müebbet

*bulaşıkları yıkadın mı suç ortağım

*yine ne oldu len içişleri bakanım

*gel gel t.....ğımdan sorumlu först leydi

*hele biraz dur yahu bohçası elinde

*çorabımın tekini gördün mü kız çocuklarımın anası

*kadın değil mübarek dert kumbarası

*aç kapıyı karagöz, hacivatın geldi

*ne lan yine sıfatın dekodersiz tivi gibi

*börek yaptın mı bana akıllı fırın

*iyi akşamlar vesikasız yarim

*her işe de yetişiyon annesi ahtapot

*selvi boylum al yazmalım mor gözlüm

*sen sus profesör çeyreği

*konuş hadi gönlümün avukatı

*salatalığın geldi ömrümün yoğurdu

*gülen ayvam ağlayan narım inleyen patatesim

*aç koynunu ben geldim ezeli rakibim

*yine kavga etmeyelim frijit bardot'um

*gel sarıl boynuma duygusal komedim

*terliklerim nerde işkenceci başı

*yorganı çekme üstümden be çocuk fabrikası

*sus yoksa şiddetlerim bir kaç yerinden

*seni seviyorum ah seni seviyorum diyemediğim

*gel hele otur yanıma cinsel meta

*yanaş hele bedenime seks parçası

*selam sana mütemadiyen ezilen güzel insan

*kadın değil maaşallah elektrikli battaniye

*yeter be ağladığın gözyaşı bombesi

*dur biraz gel yanıma otur da ömrün yerleşsin hayatıma


Dünyanın En Çılgın Resimleri,İlginç Resimler,Sıradışı Olaylar, Garip Olayların Resimleri, Enterasan Resimler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kral Google madness - Çıldırdık !.